Webshop készítés: Miért vágjon bele még most? Adatok, segítségek.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Webshop készítés fellendülésének megfigyelhető adatai

A webshop készítés manapság egyre nagyobb hangsúlyt kap. Ennek oka természetesen az egyre nagyobb kereslet. Kis országunkban az online vásárlás pár év alatt megduplázódott. 2016-ban kb 30% volt az online vásárlások mértéke, még ezzel szemben más országokban 50-60% -ot is elérte. Viszont szépen megfigyelhető, hogy egyre nagyobb lesz a kényelmi szempontokat kielégítő netes vásárlás szerepe. Ezáltal egyre többen keresnek megbízható webshop motorokat is.

Csak, hogy kézzel fogható legyen a fenti százalékos arány, 2015-ben már kb 250 milliárd forint, majd 2016-ban kb 300-310 milliárd forint cserélt gazdát a webshop rendszerekben. Ezek hazai adatok. Tehát a kényelem győz. Mint nagyjából minden országban. Ha most azt gondolja, hogy „ez rengeteg pénz” akkor azt is elmondjuk, hogy ez mind semmi egy-egy külföldi webshop viszonylatában.

Webshop rendszerek: Milyen motor adja a webshop készítés alapját?

Nagyon sok megbízható, és jól használható webshop motor létezik manapság. A webshop, és a hozzá tartozó honlap meghatározhatja viszont a választási lehetőségeinket. Honlapkészítés esetében jellemző a WordPress, Joomla, Drupal választása. Szinte minden nagyobb CMS rendszer rendelkezik saját online bolt rendszerrel. A WordPress a Woocommerce -t, a Joomla a Viruemart -ot, még a Drupal a Drupal Commerce rendszert használja, és tárja a nagyközönség elé. Az utóbbi viszont nem jellemzően elterjedt, így a lenti kis diagramból ki is maradt.

webshop készítés motorok, rendszerekWoocommerce, Magento, Virtuemart, Prestashop. Webshop készítés…

Mint fentebb is megfigyelhető, a Woocommerce, Virtuemart mellett helyett kapott a diagramban a Prestashop, és a Magento is. Nem nehéz viszont megállapítani, hogy a WordPress által támogatott Woocommerce pár éven belül átveheti a „vezetést” az e-bolt rendszerek versenyében. Ez annak is köszönhető hogy a honlapkészítés egyre inkább a CMS rendszerekre épül, illetve a legfelkapottabb a WordPress, így a hozzá csatlakozó woocommerce is egyre feljebb kapaszkodik. Webshop készítés viszont nagyon változó. Van akinek nem megfelelő az egyik, vagy egész egyszerűen „nem esik kézre”. Azaz nem tudja megszokni és megfelelően használni. A Magento komplexitása bizony elmondhatóan nem vált előnyére. Nagyon jó, nagyon sokat tud, de az igények egyre lejjebb esnek, egyre jobban a végfelhasználókra jut egy-egy rendszer beállítása. Főleg mióta a tömeg honlapkészítés is “divatba” jött. A webshop készítés mára nagyon leegyszerűsödött. Persze bármelyiket is választja az ember érdemes előtte konzultálni egy szakértővel. Megbeszélni minden részletet, és persze elfogadni a segítségét.

Mégis mit válasszak?

Körülbelül 2010 és 2011 –ben jellemzően a Virtuemart volt a sláger, a Joomla jól eltalálta, és sok tekintetben ütőképesebb is volt társainál. Mára esett a népszerűsége, valójában ez azt jelenti, hogy kevesebben keresnek rá, kevesebb a felhasználók száma, de azért így sem elhanyagolható. Lassú ereszkedése vélhetően a versenytárs Woocommerce –nek (is) köszönhető. Webshop készítés esetében, mint azt fentebb is írtuk növekszik a WordPress e-bolt ereje. Egyszerű, letisztult, és rengeteg ingyenes plugin is akad hozzá. Persze van fizetős kiegészítés is, de ezek sem horror összegek. A Magento, és a Prestashop is nagyon jó abban az esetben, ha már nem a kezdő szinten vagyunk. Összességében a Magento talán komplikáltabb, viszont a Prestashop kiegészítői elég drágák. Cserébe utóbbi kicsit élhetőbb. Viszont a fentieken kívül van más lehetőség is. A webshop készítés témakörben széles a skála.

webshop készítés

Webshop készítés: Menete egyszerűen.

Webshop készítés nélkül hogy lehet online áruházam?

Bérelhető webáruházak. Megéri vagy leginkább csak nyűg lesz?

Az igazság az, hogy erre is van egy mód. Lehet bérelni webáruházakat, havidíj ellenében. Tehát 3-5000 forint ellenében lehetőségünk van arra, hogy kész webshopot kapjunk. Nem kell a webshop készítés fortélyait kitanulni, vagy egy összegben kifizetni egy szakembernek, vagy csapatnak. Előnyük az, hogy azonnal használható, és nincs is más dolgunk csak, hogy feltöltsük a termékeket, és hogy megfelelő marketinget adjuk a boltunknak. Hátránya viszont talán károsabb is mint az előnye. Aki hosszútávra gondolkozik, az ne álljon „kötélnek”. Csak számolgassunk, havi 3000 forint az egy évben 36000 forint, ennyi pénzből akár saját webshopunk is lehet. Ezen kívül hatalmas hátrányuk a fejlesztés. Ugyanis a fejlesztéseket időközönként kapjuk meg, akkor amikor a webshop tulajdonosok nekiállnak és elkészítik ezeket. Ne feledjük, mi csak béreljük. Így együtt kell élni azzal a tudattal, hogy azt használjuk amit kapunk. Olykor egyik másik fejlesztés kimondottan árt az üzletünknek.

Facebook mint webáruház…

A Közösségi média óriás már rendelkezik olyan oldal funkció lehetőséggel, hogy akár ott is meg tudjuk nyitni boltunkat. Talán ez a megoldás a legegyszerűbb. Ennek köszönhetően a legszegényebb is. Mi inkább azt ajánlanánk, hogy legyen ez egy kiegészítő lehetőség. Semmiképp ne alapozzuk FaceBolt –ra a renoménkat.

Webshop készítés – Webgod

The post Webshop készítés: Miért vágjon bele még most? Adatok, segítségek. appeared first on WebGod.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.